Διαδικασία Επίλυσης Διαφορών
Μοιραστείτε Σμίκρυνση Μεγένθυση Εκτύπωση ΣελίδαςΑποστολή Email

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Με βάση τον Κώδικα Συμπεριφοράς  Για το Χειρισμό Δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν Οικονομικές Δυσκολίες  έχετε δικαίωμα να υποβάλετε ένσταση προς την Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών της Τράπεζας Πειραιώς  (Κύπρου) Λτδ  αναφορικά με την απόφαση της τράπεζας στη λύση αναδιάρθρωσης.

Η ένσταση σας  προς την Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών της Τράπεζας Πειραιώς (Κύπρου) Λτδ θα πρέπει να υποβληθεί γραπτώς χρησιμοποιώντας το  τυποποιημένο έγγραφο της τράπεζας μας Έντυπο Ένστασης.  Η αίτηση σας θα πρέπει να  σταλεί  ταχυδρομικώς στην διεύθυνση:

Τράπεζα Πειραιώς (Κύπρου) Λτδ
Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών
Τ. Κ. 25700
1393 Λευκωσία

Για οποιεσδήποτε περαιτέρω πληροφορίες  και μέχρις ότου η Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών  αποφασίσει επί της ένστασης σας  επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 22575668.

Η Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών θα πρέπει να  σας γνωστοποιήσει παραλαβή της αίτησης σας  εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της ένστασης. Η επίσημη απόφαση αναφορικά με την ένσταση σας δεν δύναται να υπερβεί τους 3 μήνες από την ημερομηνία παραλαβής της ένστασης.

Επισυναπτόμενα Έντυπα